Multikanálový prodej v jedné administraci
Síla prodejních kanálů ovládaná z jediného místa - z administrace systému JZ ONE.
Multishop a jazykové mutace
V jednom systému můžete provozovat hned několik e-shopových front-endů v různých jazycích a na různých doménách.
Jediná administrace
Správu všech prodejních kanálů zvládnete z jediné administrace - tvorbu katalogu, správu skladů, příjem objednávek a také expedici.
Integrované marketplace
Využijte k expanzi také nejrůznější marketplace, jako je Allegro, Alza, Kaufland a další. Export, správa nabídek a příjem objednávek přímo z administrace JZ ONE.
Headless architektura
Neomezené možnosti prodejních kanálů nabízí headless architektura, tzn. že front-end je zcela nezávislý na back-endu.
Multi frontendový e-shop s jedinou administrací
Máte více e-shopů a chcete vše jednoduše spravovat z jediného místa? Naše řešení multi front-endového prodejního modelu umí vše, co potřebujete.
Více frontendů, jedna administrace
Již nepotřebujete pro každý další e-shop nový shopsystém. Díky JZ ONE můžete ovládat všechny e-shopy z jedné administrace.
Jeden katalog, různé e-shopy
Veškerý váš sortiment jednoduše spravujete v jednotném katalogu, ale na každém front-endu zobrazujete jen to, co chcete. Jednoduše vytvoříte úzce zaměřené e-shopy tak i nákupní galerie.
Individuální obsah
Jednotný katalog nutně neznamená duplicitní texty - vytvořte si pro každý prodejní kanál specifický obsah a budujte neporazitelnou SEO optimalizaci díky unikátním textům.
Unikátní design a branding
Každý e-shop může mít vlastní design a unikátní branding.

Všechny objednávky vyřídíte na jednom místě
Prodávejte na libovolném množství frontendů nebo marketplaces, ale všechny objednávky spravujte pohodlně z jednoho místa – z administrace JZ ONE. Každou objednávku odbavíte stejně rychle, bez ohledu na to, odkud přišla.
Všechny objednávky v jednom přehledu
Každá objednávka je označena zdrojovým prodejním kanálem, takže lze snadno filtrovat objednávky dle prodejních kanálů.
Označení jazyku zákazníka
Pro multijazyčné frontendy je u každé objednávky uveden také jazyk zákazníka. Podle jazyku jsou zasílány také transakční zprávy.
Automatizace dle kanálu
Pro každý kanál lze definovat vlastní pravidla automatizace, komunikace nebo expedice.
Jednotný sklad a dostupnost
Dostupnost zboží bude vždy aktuální na všech prodejních kanálech - jakmile dojde k vyprodání na některém z prodejních kanálů, dostupnost se okamžitě promítne do všech ostatních prodejních kanálů.
