Automatizace e-shopu
Automatizace představuje klíčovou funkci systému JZ ONE, která zajišťuje bezchybné řízení objednávek, maximální spokojenost zákazníků a výrazné zvýšení efektivity podnikání.
Transakční zprávy
Veškerá komunikace se zákazníky plně pod kontrolou. Stačí nastavit pravidla, které zprávy odešle i bez zásahu administrátora.
Automatizace napojení na dodavatele
Tvorba katalogu zcela automaticky z dodavatelských dat — včetně parametrů, správné kategorizace i aktuální skladové dostupnosti.
Tvorba podmínek a pravidel
Každá automatizovaná akce probíhá přesně podle nastavených pravidel a podmínek — rutinní úkoly tak můžete pustit z hlavy.
Automatizace objednávek a expedice
Nastavte si automatickou a bezchybnou expedici objednávek - okamžité vyřízení objednávek skladem a vytváření dodavatelských objednávek pro chybějící zboží.
Transakční zprávy pod kontrolou
Veškeré odchozí zprávy ze systému JZ ONE řídí automatizační modul. Nemusíte se tedy bát, že odejde nějaká informace zákazníkovi bez vašeho vědomí. Množství a způsob komunikace si každý nastaví dle svých preferencí.
Informační zprávy o stavu objednávky
Automatizace procesu objednávky nejsou jen stavy objednávek, ale široké spektrum možností a událostí, na základě kterých můžete informovat zákazníka o průběhu řešení jeho objednávky.
Informace o doručování
Díky přímému napojení na dopravce máte vždy aktuální informace o stavu balíku. Zákazníka tak můžete informovat bez zbytečného prodlení.
Automatické sdílení dokumentů
Odeslání faktury, dodacího listu nebo jakéhokoliv jiného dokladu automaticky, po vytvoření a schválení dokumentu.
Systémové zprávy
Mějte pod kontrolou veškeré systémové zprávy, jako jsou žádosti o nové heslo nebo ověření e-mailu zákazníka.

Automatizace objednávek a expedice
Vyřízení nových objednávek a jejich expedice nebyla nikdy jednodušší. Vytvořte si váš vlastní procesní flow a nechte systém vyřizovat objednávky za vás.
Automatizace na základě události
Akce lze spustit událostí typu - změna stavu objednávky, změna fáze objednávky nebo změna v dopravě a platbě.
Podmíněné spuštění každé akce
Každou akci lze podmínit splněním nastavených podmínek pokročilého filtru nebo spouštět vždy, kdy událost nastane.
Automatická expedice
Pokud jsou splněny všechny podmínky objednávky, systém vytvoří příkaz k expedici bez zásahu administrátora.
Automatické doobjednání zboží
Položky, které nejsou některé položky interně skladem, systém vytváří automatické objednávky dodavateli.

Automatické importy dat
Produktový katalog bude stále aktuální díky synchronizaci dat od dodavatelů. Každého dodavatele napojíme na míru, takže dokážeme získat všechna data, která nabízí. Během importu spárujeme nejen produkty, ale také jejich zařazení, ceníky a parametry.
Automatické importy dat
Produktové informace budou pravidelně aktualizovány a doplňovány o nové produkty.
Synchronizace kategorií a parametrů
Dodavatelské parametry a kategorie spárujeme s interním katalogem pro snazší a rychlejší zařazení.
Možnosti volby přenosu dat
U každého dodavatele si sami zvolíte, která data se mají přenášet u nových produktů a která data chcete nadále aktualizovat. Importy máte plně pod kontrolou.
Přiřazení ceníků a nastavení odchylky
Produkty od dodavatelů můžete automaticky třídit do vlastních ceníků včetně úpravy konečné prodejní ceny pomocí odchylky.
